2009/10/19

Meow

Najbardziej kocie minerały :D, albo konkurs, sprawdź jaką rasą kota jesteś ;)
Najpierw żeby nie być gołosłownym cztery rasy kotów, których odcienie podkładów poniżej. No i cały czas myślę że powinnam jednak robić swache na skórze, sama takie wolę oglądać. Postaram się nadrobić i w tym poście.Ok lewej: Korat, Bengal, Ocicat i Siamese.

Cóż napisać więcej. Odnalazłam swój odcień w Koracie 2, czyli powinnam widzieć się w kolorystyce tego czarnego kotka :) Dla firmy ogrome brawa za pomysł, chwyta nawet mnie, a zupełnie fanką kocią nie jestem.



Podkłady w obu formułach mają jakby błyszczące drobinki, ale na skórze nie widać ich w ogóle. Z powodu dobrania koloru wypróbowałam tylko formułę PP i powiedziałabym że wykończenie makijażu daje matowe, choć nie płaskie. Krycie przyzwoite, choć mi na kryciu bardzo nie zależy.


Cień jest matową, głęboką, butelkową zielenią, czekam na okazję by połączyć go z szafirem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz