2007/11/11

początek

Nowy początek, nowe życie, nowe miasto, nowy dom, mój dom.

Urodziłam się w 1981 roku, 2 tygodnie po wprowadzeniu stanu wojennego w Skierniewicach. Od 2 roku życia zamieszkałam w Krośnie. Skończyłam podstawową i średnią szkołę muzyczną w klasie skrzypiec i wyjechałam na studia na Uniwersytet Jagielloński do Krakowa. Zaczęłam studiować fizykę, po 3 roku wybrałam specjalizację komputerową, na ostatnim roku zdecydowałam się napisać pracę magisterską w Zakładzie Fizyki Jądrowej. Napisała, obroniłam. Rozpoczęłam studia doktoranckie z fizyki jądrowej i .... jestem w połowie.

Prywatnie: 2 miesiące temu wyszłam za mąż.
Od tego czasu nowe miasto - Zakopane. Niby niedaleko od Krakowa, gdzie mieszkałam ostatnie 7 lat, ale jednak zawsze zimniej, turystycznie, tłoczno, na pocieszenie na pewno piękniej. Nowy dom - niby urządzony od parteru po poddasze, ale cały czas brakuje nam tu kilku mebli, kilku poprawek. Pierwsze rachunki do zapłacenia, wizyty teściów, przed nami pierwsze Boże Narodzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz