2009/11/12

Orzechowe serduszka

Z okazji Dnia Niepodległości i dnia w całości spędzonego w domu upiekłam ciastka. Nasze dzisiejsze ciastka to sporych rozmiarów drożdżówki, więc po jednej ma się dosyć. Z powodu nadmiaru orzechów włoskich pochodzących z działki w Krzczonowie i z powodu tego uroczego przepisu powstały orzechowe serduszka. Przepis, jak moje wszystkie wypiekowe przepisy pochodzi zbloga Doroty. Musiałam dokonać pewnych modyfikacji z powodu zamkniętych sklepów i braków w mojej lodówce i spiżarce. Tym samym za miast masła poszedł Masmix, a zamiast śmietany kremówki, zwykła śmietana 18%. Cukier brązowy jak zawsze zastąpiłam cukrem białym. No i drożdże, użyłam suchych, miałam opakowanie 8g, nie 7g jak w przepisie i część tego opakowania, nie mam pojęcia jaka niestety wylądowała na podłodze. Więc drożdży było mniej więcej tyle samo, z naciskiem na mniej więcej. :D Bułeczki się udały i jeszcze zostały 4 sztuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz