2010/01/26

Blusche


W końcu udało mi się przygotować jako takie zdjęcia moich skromnych zbiorów Blusche. Na zdjęciu obok już prezentują się cienie. Chęcią wypróbowania tych cieni zapałałam po spróbowaniu odcienia Lime, którego choć rzadko używam to bardzo przypadł mi do gustu.
Old rose - to odcień, którego na oczy postanowiłam nie nakładać, bo przyznam, że kolory koralowe i w ogóle wszelkie brzoskwinie, które łapią tony czerwieni (choćby minimalne) w mojej wyobraźni kolorystycznej cieni się nie mieszczą. Tym samym cień ten wylądował w szufladce z różami. Jego kolor to coś między różą herbacianą a brzoskwinią.
Bloom to kolor, który zaskoczył mnie intensywnością. To róż w stylu barbie, a ja liczyłam na pastel i kolor na całą powiekę. W takiej funkcji u mnie przynajmniej się nie sprawdzi.


Choco - jest zupełnie matowym cieniem, przynajmniej po roztarciu, w pudełeczku wydaje się że w świetle minimalnie migocze, ewentualne drobinki na zdjęciu to moje niechlujstwo w nakładaniu sąsiednich cieni :(. Odcień raczej ciepły, lekko rudawy po roztarciu. To jedyny matowy cień Blusche jaki mam i muszę przyznać że rozciera się zdecydowanie tępo.
Smoke - to cień kameleon jak pisałam w poprzednim wpisie. W pudełeczku przypomina raczej brązowo-szary, z nutką fioletu. Po roztarciu widać dużo fioletowych drobinek, a przez to ten cień nabiera właśnie fioletowej barwy na dymnym, szaro-czarnym tle.

Lime - ten kolor mnie zachwycił to po prostu szczęśliwy odcień zieleni. Żywa, wiosenna zieleń, choć już pełna, żadnych bladości i ozłocona blaskiem, przez co jeszcze bardziej świeża. Na ręce mimo bazy kolor wyszedł blady, jak pastel, ale to zdecydowanie widoczny kolor.
Phantom Lilac - ten kolor mnie rozczarował, błyszczy srebrzysto, ale mimo bazy traci swą liliowość zupełnie. Jest minimalnie zabarwioną bielą - niestety.



No i ostatni cień Kisses - złocisty brązik, niestety bardzo cieplutki, z silną rudą nutką, ale w towarzystwie brzoskwiniowego odcienia komponuje się bardzo przyjemnie.




Na koniec nieco nudniejsze, lecz w końcu bardzo ważne podkłady:




1 komentarz:

  1. Rzeczywiście Old rose bardziej wygląda jak róż... Śliczny jest :)

    Is.

    OdpowiedzUsuń