2009/05/25

Powrót

Postanowiłam wrócić.
Niby nic się nie zmieniło (stety i niestety), ale mam nowe postanowienie.
Już nawet wiem dlaczego przestałam pisać, bo.... nie siedzę już nocami przy komputerze. Noce sprzyjają rozmyślaniu, a więc i pisaniu w moim przypadku.
Mam nowy pomysł związany z "manią stanikową" - recenzje bielizny i strojów kąpielowych. No i chętnie pociągnę część foto z wyjazdów, wycieczek itd.
Znowu zastanawiam się nad nadrobieniem zaległości, ale chyba sobie odpuszczę.
Wyjdzie w praniu, z czasem.
A oprócz manii stanikowej, która zaczęła się na Lobby Małobiuściastych, w połączeniu z Stanikomanią i Balkonetką regularnie podczytuję Moje wypieki i wypiekam :).
Opiekuję się kwiatami, ale to już bez natchnienia blogowego, to po prostu ten wiek ;)
A w życiu bez zmian: mąż ten sam, dzieci brak, studia nadal w toku i zamieszkanie to samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz